sobota 3. března 2018

Chřipka




Tak mě doběhla taky.
Odolávala jsem dlouho.
A pak přišla znenadání.
Chřipečka.
Taková ta, kdy vás bolí se nadechnout.
Celé tělo je jak po boji a vy se zmítáte mezi horečkou, zimnicí a příšernou bolestí zad a kloubů.
V naivní víře, že to pár brufenů zažene, jsem si domů navozila práci, nachystala si počítač, knížky....
A co myslíte?
Až dnes, třetí den v posteli, jsem schopná nahrát na blog pár fotek.
Na šití nesáhnu ještě nějakou chvíli.
A jen co dopíšu tento příspěvek, jdu opět spát.
To nám ty jarní prázdniny hezky začaly:-))

6 komentářů:

  1. Jani,neboj každým dnem už bude líp! :-)Tělo si žádá odpočinek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani drž se. Odpočinek je nutnej a u ná je to podobně teď. Já, i kluci, i tatínek... už se nemůžu dočkat jara!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, přeji brzké uzdravení. Práce neuteče :) at jsi brzy fit Barča

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, přeju hodně zdraví! My jsme si právě odmarodili naše prázdniny a dokonce si je ještě prodloužíme. Tak ať to máte jinak!

    OdpovědětVymazat
  5. Já nesnáším léky takže vždy raději volím přírodní léčbu chřipky, u mě je nejhorší to, že zároveň s chřipkou chytnu i zánět močových cest, takže se s tím musím docela prát, naštěstí mi na to dost zabírá brusinková lečba, tak zkus příště třeba tu, určitě se ti uleví :)

    OdpovědětVymazat