středa 7. března 2018

8





Osmiletej Kuba.
Každý rok mu tu píšu vzkazy.
Každý rok se dojímám zase o kousek víc, jak je velkej, samostatnej, co už zvládne, čím mě překvapuje...
Mám tak velkýho kluka.
Být rodičem je docela dost dřina.
A popravdě nevím, jak dobře to dělám.
Většinu času mám spíš pocit, že to nezvládám.
Vidím jednu chybu za druhou. Co jsem mohla udělat líp...
Ale na druhou stranu to dělám s láskou.
A to snad něco znamená.
....
Kubi, tolik bych si přála, aby z tebe vyrostl dobrej člověk.
Který respektuje druhé, má zdravé sebevědomí a dokáže se správně rozhodovat.
Měj se mnou trpělivost.
Mám tě moc ráda...
.....
7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

3 komentáře:

  1. Kubíčku ,
    všechno nejlepší!
    Jani, i já stále se třemi dětmi pochybuji!
    nejvíc nám dává nyní zabrat 14 -letá puberťačka!
    Ty děti nám, ale nějak stárnou, viď ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,já,Maxik i Mirek přejeme Kubíkovi všechno nejlepší,ať je zdravej a veselej.😘

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Kubíkovi vše jen to nej...Pro mámu je zázrak pozorovat, jak děti rostou.
    A Jani, jsi dobrá máma.

    OdpovědětVymazat