pondělí 6. listopadu 2017

V listopadu



Na co se těším v listopadu?
Jednoznačně vedou Oh Wonder. Kapela, kterou jsem už párkrát zmiňovala a kterou jsem objevila asi dva roky zpátky. A samozřejmě jsem na ně přišla až tehdy, kdy byl jejich pražský koncert beznadějně vyprodaný. Z toho jsem se poučila a tak máme lístky už půl roku doma.
O olomouckém Dizajntrhu, kvůli kterému šiju až se ze mě kouří, jsem psala tady.
Doufám, že mi to vyjde a vyrazím už potřetí do Ostravy na Meat Design. Bude se konat 24.-26. 11.
Pro ty z vás, co netuší - tady reporty z loňského a předloňského ročníku.
A že půjdu na olomoucký koncert Zrní, asi ani psát nemusím:-)
Ale taky se moc těším třeba na zítřejší promítání Donnieho Darka v Garchu, filmu, který jsem měla oblíbený v prváku na výšce a který jsem viděla aspoň desetkrát. Ale za posledních deset let ani jednou. Je na čase to změnit:-)
Těším se na mini výlet do Prahy.
Na potahování křesla z bazaru, které bude náhradou za našeho Halabalu. Toho děti tak dorasovaly, že čeká na renovaci v garáži.
Taky na nové látky, které jsem nakoupila, ale ještě jsem se k nim nedostala.
Je fajn se těšit.
......
Nové kabelky v e-shopu.
Víkendové čištění hlavy u stroje.

1 komentář:

  1. tebe bych potřebovala!na naše dvě křesla! přeju veselí při práci:)

    OdpovědětVymazat