neděle 2. července 2017

Vem nás, slunce, vem s sebou k moři





Dětem začaly prázdniny.
A hned zkraje odjely na týden k babičce.
Zatím co si v tlupě se sestřenicemi a bratrancem užívají jesenického podnebí, my jsme osaměli.
Takže koncert Zrní a Priessnitz v jednom, snídaně do postele, pustit si film dopoledne, oběd v neobědové době, vajíčko k snídani, knížky.... a na otočku vyrážíme s kamarády na roadtrip k moři.
Máme sice jen pár dní, ale kdy jindy.
Navíc jsem si konečně koupila nové plavky, takže je to nutnost. (A taky overal a není černý, což je u mě dost překvapivé).
Hodně velkou radost mám taky z konečně navrtaných konzolí v dílně, které se mi povalovaly na stole už tři měsíce.
Původně tam měly viset toaletky, ale když těm popruhům to tam tak sluší....
Navíc jsem jich stihla našít celou hromadu a právě je naskladnila.
Jen objednávky budu odesílat  nejdřív v pátek...až se opět vylodíme doma a rozlepíme oči...
***
Za konzoly děkuji holkám z Mimokolektivu. Víc napíšu někdy příště, zaslouží si totiž mnohem větší zmínku.
Tak hezký začátek července přeju!

4 komentáře:

  1. Jani paráda! Asi si budu muset objednat ještě jeden na střídačku ;)
    A teda to moře! Užívejte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jsem ráda, že dorazil v pořádku. Díky....

      Vymazat
  2. Jani, moc Ti to sluší!! měj se krásně u moře!!!
    A krásné léto!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat