pondělí 10. července 2017

Ta látka





Ta látka mě dostala.
Hned, když jsem ji viděla, musela jsem z ní mít tašku.
A teď konečně došlo i na kousky do e-shopu.
Vlastně nakonec nevím, jestli mě víc baví tmavá nebo světlá varianta.
***
Opět chalupaříme.
Jen je to letos trošku hektičtější, protože pár dnů v týdnu dojíždím do práce do Olomouce a u dětí mám babičku.Ale stojí to za to.
Děti celý den venku, večery na terase doprovázené bučením krav - ano, máme letos sousedky, vůně bylinek všude...
Navíc, když je tu tak krásně.... To se ani odjíždět nechce.
Ale práce je až nad hlavu.
Pilně šiju, protože společně s olomouckým Flop fashion shopem budu mít stánek na Colors of Ostrava. Těším se moc.

7 komentářů:

  1. Mě dostal ten výhled! A látka hned po něm. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, obě tašky jsou nádherné. Sama nevím, kterou bych si vybrala :-). Výhled do krajiny máte na chaloupce parádní. Hezké léto A.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, mít chalupu je můj celoživotní sen! A ta vaše je dokonalá. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hodně pěkně. V kombinaci s hnědou se k sobě krásně hodí. :)

    OdpovědětVymazat