pondělí 17. července 2017

Proč psát o radosti




Já vím, o radostech píšu hrozně často.
Jenže prostě to tak mám.
Raději se ohlížím zpátky na to pozitivní, protože co si budeme říkat, negativního je v životě až dost.
Navíc je to pro mě dost povzbuzení - prolistovat si zpětně blog, kouknout na fotky a vidět, že se vlastně nemám vůbec špatně, že se mi něco podařilo, nebo že mě někdo jen tak potěšil.
Vlastně si myslím, že bychom si to měli opakovat denně.
Z čeho máme za uplynulý den radost.
Třeba za dnešek je to u mě stojan na kabelky uvedený do praxe - vyrobil mi ho muž a už se těším, jak ho na Colors navěsím.
Potom mě po příjezdu na chalupu čekala na verandě krabice látek od tety, která se stěhuje a tyto poklady by vyhodila. Mé vetešnické srdce jásá....protože ty vzory! Hned bych sedla za stroj....
A konečně jsem se dokopala k úpravě vizitek.
Jsou doma a už je jdu děrovat a přivazovat....

6 komentářů:

  1. Jani, naopak! Pozitivního a radostného jen houšť! To se totiž vždycky moc krásně čte! Alespoň já to tak mám! Obdivuji tvé krásné šití a radost z toho! Na tom šitém je to znát, že je to děláno s chutí a láskou. Krásné a pozitivní dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, pozitivních věcí není nikdy dost. Taky se snažím radovat se z každé maličkosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, stojan je skvělý, opravdu profi prezentace zboží, moc se mi to líbí! A jak píše Inka, pozitivního není nikdy dost...;-) P.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda,jsem ráda,že jsou ještě pořád lidi,kteří se dokážou radovat i z maličkostí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mně zase dělá radost kabelka od Tebe :-). Čím dál větší.
    A minulý týden jsem si v dárkovém obchůdku mobilního hospicu Strom života v Novém Jičíně (http://www.zivotastrom.cz/ )koupila nákupní tašku ze stejné "stromové" látky, tak ta mi taky udělala radost.
    Markéta Z

    OdpovědětVymazat