středa 5. července 2017

Ahoj moře
















Ahoj moře!
Tak dlouho jsme se neviděli!
A já skoro zapomněla, jak voníš, jak moc mám ráda sůl na kůži, jak ráda poslouchám cikády a racky.
Že i káva chutná jinak a o rajčatech ani nemluvím.
Miluju tu večerní únavu ze slunce, zvuk  svojí kytary společně se šuměním vln.
Tak moc mi chyběla voda.
Plavat a plavat.
Nechat se houpat, opřít se zády o rozpálenou skálu, uschnout a znovu skočit do vody.
Natrhat si rozmarýn a kari vedle skaliska a večer si s tím ugrilovat zeleninu.
Případně rybu.
Nebo obojí.
Před soumrakem si sednout na pláž a jen koukat do vln.
***
Moc jsem od naší dovolené neočekávala.
Možná taky proto, že jsme nic neplánovali. S kamarády jsme ani pořádně netušili, kam pojedeme.
Jen jsme chtěli moře.
Přípravy prakticky žádné, noční přesun a pak jen ráno s úsměvem od ucha k uchu vdechovat vůni soli a borovic.
Nemyslela jsem si, že by mě mohlo Chorvatsko něčím překvapit. Ale stalo se.
Našli jsme nejkrásnější malé městečko, opuštěné pláže, minimum turistů...takový malý ráj.
I když jen na pár dní.
Nebude se mi chtít domů.
Ale už mi začíná být smutno po našich dvou záškodnících.
Těším se, co všechno ještě letošní léto přinese....


13 komentářů:

  1. Tak priste vzit i zaskodniky a na delsi dobu!My byli v cervnu 14dni a jeste to bylo malo..Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Jano, jak já vám rozumím!!!...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak doopravdy,trošku závidím "malé městečko, opuštěné pláže, minimum turistů...takový malý ráj". Děsí mne, když je hodně lidí, není ticho, klid a pohoda. V Beskydech i Jeseníkách vybírám trasy, kde třeba za 5 hodin chůze nikoho nepotkám. Paráda, užijte si to. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, představa plné pláže mě docela děsí.....takže jsem byla opravdu ráda...

      Vymazat
  4. Jani prozradíš konkrétně co je to za vesničku? Takový malý ráj na zemi a zároveň v našich možnostech bych chtěla zažít letos taky. Jinak super blog a ještě hezčí kabelky a spol..Užívej léta Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, městěčko je na ostrově Cres - je jich tam takových spoustu....ale asi to bylo hlavně tím, že teprve začínala sezóna.

      Vymazat
  5. Osor na ostrově Cres? :) Hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krása! Něco podobného se chystáme podniknout v srpnu. Užívejte léta! Petra

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera. Našli jste opravdu krásné místo a skvělé koupání. Závidím, my letos nepojedeme, tak snad za rok. :o) Krásné fotky.
    Přeji příjemnou dovolenou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde že se to krásné místo nachází? Jestli to není tajné, je tam opravdu úžasné moře.

      Vymazat
    2. Dášo, byli jsme na severu - ostrov Cres.

      Vymazat