středa 31. května 2017

Plány na léto


Asi se vždycky potřebuju na něco těšit.
Naplánovat si spoustu věci, z čeho možná nevyjde ani třetina, ale už jen ta myšlenka, že by mohlo....
Nicméně jeden plán už je v pohybu.
Za čtrnáct dní odlítám směr Londýn na plánované vypnutí mozku.
Těším se neuvěřitelně.
Dovolenou sama pro sebe jsem něměla...no dlouho. A potřebuji to jako sůl.
Do té doby si píšu jeden z mých prvních letních seznamů.
- Jíst co nejvíc ovoce a zeleniny z trhu.
- Ušít si novou kabelku. Sama sobě, hezky na cestu.
- Koupit si nové šaty. (Toto splněno a dotaženo k dokonalosti koupí tří šatů naráz. Jo!!!)
- Dělat si s dětmi ke snídani ovocné koktejly. Samozřejmě že z toho ovoce z trhu:-)
- Najít nový seriál na prázdniny pro rodiče, více Vinnetoua pro děti.
- Jezdit víc do práce na kole.
- Udělat si víc času na Kubu.
- Došít Emičce slíbenou sukni.
- Nahrát si do telefonu novou hudbu.
Jsem na sebě zvědavá.

6 komentářů:

  1. Jani, šaty jsou základ, to ostatní půjde už samo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ať se všechny plány vyplní!!! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tak něco podobného bych si také měla napsat - i když některé body by byly stejné - šaty, jíst víc ovoce a zaleniny ( jen ten trh máme 1x za 14 dní a dost zruky), snídani přes týden nezvládám, ale o víkendu si ji děláme pravidelně, ušít dětem kraťasy a nahrát si do telefonu hudbu - nemám tam teď vůbec nic a to je dost opruz.

    Šaty jsou super věc - také jsem je poslední 3 roky začala nosit - dřív jsem šaty a sukně moc nenosila - taky kam - do práce kde jsem byla před mateřskou to moc nešlo a na mateřské jsem raději natáhla kraťasy a tričko a vyrazila. Teď si to užívám. Možná by nebylo na škodu jedny nové šaty si koupit.
    Krásný den Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Tak prosímtě nezapomeň v Londýně zajít do White Cube gallery na Larryho Bell, stojí to za to a do Tate Modern aspoň na tu vyhlídku nahoře, jinak je to spíš na několik dní :-D
    Z mýho seznamu nadobro zmizelo nahrávání hudby, investice do Spotify je jedna z nejlepších co jsem kdy udělala...
    Ať se plány vydaří!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, vize a plány musí být. Naplánovat si spoustu věci, z čeho možná nevyjde ani třetina, ale už jen ta myšlenka, že by mohlo.... Jinak by život byl na prd. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat