čtvrtek 6. dubna 2017

Víkend v centru


Mrzí mě, že se centra měst vylidňují. Malé obchody zanikají a všichni hromadně míří do nákupních center. A obzvlášť to naše olomoucké centrum je přece TAK krásné.
O to větší radost mám, že jsem byla přizvána k účasti na Víkendu v centru pořádaném olomouckým Divadlem Na cucky.
Přijďte si vychutnat krásu našic ulic a podívat se do zpřístupněných prostor, otevřených obchůdků, poslechnout si přednášky nebo se zúčastnit nějakého workshopu.
Vše tento víkend: od 7. do 9. 4. 2017.
Program celého víkendu TU.
Já se na vás budu těšit v krámku ve Ztracené ulici č. 4.
Budu mít s sebou komplet celý e-shop plus spoustu nových kousků.
Zastavte se na kus řeči nebo na čaj.
Budu se těšit....
• • • • •
Je mi jasné, že jsem neolomoucké nepotěšila, ale třeba někdy i jinde. Užijte si víkend a držte nám palce!

4 komentáře:

  1. Je to takovy nesvar vetsich mest. V Liberci to same..ale zlepsuje se to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teplice...hruza,v centru jsou dve nakup.centra...Krasne domy jsou opustene,spinave vylohy...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem v Olomouci byla 3x před vánoci a můžu říct, že je ta historická část hezčí než Brno :-) Asi jsem nepotěšila Brňáky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. U nás na rychnovsku taktéž a také mě to moc mrzí. Obzvlášť když spoustu věcí v nákupním centru neseženete. Třeba galanterie. A kupovat vše na internetu není ono. Některé věci si prostě potřebuji ošahat :D Přeji úspěšný víkend

    OdpovědětVymazat