pondělí 6. března 2017

Pondělíčko


Pondělí, pondělíčko....
To si obvykle každé pondělí ráno prohodíme s kamarádkou Katkou, když se potkáme u aut - já vykládám věci do dílny, ona nakládá děti do auta.
Víc už ani není potřeba dál říkat, protože obě víme.
A to dnešní pondělíčko stálo za to.
Nevím, proč si vždycky na chalupu navozím tolik věcí na šití, ale potom ty moje přesuny bývají příšerné.
A to že jsme tam byli týden, mě neomlouvá...
Dnes jsem šla sice jen na dvakrát, ale málem mi praskla záda.
Aby byl den úplně top, ztratila jsem při přesunu kousek od stroje - jak ho nazvat já antitechnický typ netuším, takže jsem si udělala ještě jedno kolečko domů, prohledat byt, parkoviště, před dílnou, v dílně...abych usoudila, že ztraceno.
Naštěstí můj pan opravář má pro mě pochopení a náhradní díly.
Mezitím jsem stihla zmatkovat na poště, hledat klíče, které jsem měla v kapse, potvrdit jako odeslané objednávky, které ještě rozhodně odeslané nejsou a pak psát omluvné maily...no prostě když se daří...
Ale na druhou stranu jsem došila tyhle dvě maličkaté kabelky a mám z nich upřímnou radost.
Stejně tak i ze své kožené bundy, kterou jsem ráno konečně vytáhla ze skříně.
A teď si jdu sbalit svých pět švěstek, vyzvednout děti ze vzdělávacích ústavů a natáhnout se na sedačku.
Teda samozřejmě až potom, co vynosím ten obrovskej nákup z auta, napíšeme úkoly, uděláme svačiny, umyjeme nádobí ze snídaně.....Pondělíčko, hurá!
*** 
Oba dva kousky v e-shopu.

2 komentáře:

  1. Moc hezké kousky. Vy se tak pěkně čtete, je to takové poklidné, pohladí po duši. Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Soucítím. Ale zdrobněle říkám jenom pátečku :)

    OdpovědětVymazat