pátek 17. března 2017

Nakreslená


To máte takhle docela mizernej den a přijde vám zpráva od Myyny a v ní koláž.
Nejlepší barter ever!
Já tašku, Markét obrázky.
Její španělský malovaný deník mě neuvěřitelně bavil, takže když jsme se domlouvaly na ušití tašky, hned jsem věděla, že od ní taky něco potřebuju.
Co říkáte?
Ve větším ho najdete v e-shopu, kam jsem ho primárně zamýšlela a na FB.
Prostě radost až na kost:-)

6 komentářů:

  1. Úžasné, krásné, dokonalé radost se dívat nejen na kreslené obrázky,ale i na hotové výrobky.Můj obdiv kam jste došla za tu dobu co Vás sleduji. Fandím Vám a přeji mnoho spokojených zákazníků:-) Krásný den z Krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera!!! Och, och! Krása!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsem ti udělala den veselejší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vy dvě dohromady, to je opravdu radost až na kost!

    OdpovědětVymazat
  5. To je milé a výstižné! :-) L.

    OdpovědětVymazat