pátek 1. dubna 2016

Život s Donem




To jsem tak jeden večer šila a z obyváku uslyšela smích mého muže.
A znovu. A zase.
Přirozeně jsem byla zvědavá, co ho tak baví.
A byl to Don.
Takže na další díl jsem se už dívala s ním.
Pokud máte rádi britský humor - něco mezi Black books a It crowd, mohl by vám tento seriál udělat radost.
Online ho najdete tady.
Já jsem si dokonce dělala srandu, že život se dělí na před a po Donovi.
Nebo ještě lépe, jeden díl jsem viděla třikrát. Ne úplně záměrně. Můj muž byl natolik unavený, že vždy po pěti minutách usnul - ale chtěl díl dokoukat. Takže jsme ho pustili znovu....A co myslíte. On se vyspal a já se smála i potřetí. A Dona (Dana Clarka) jsme si doma zamilovali.
Je věčně nezaměstnaný, neurotik, přisprostlý a neurvalý a neuvěřitelný tragéd. Ale tak vtipný...
Dan Clark je britský komik, který si splnil sen a úspěšnou divadelní hru převedl do podoby seriálu. A já mu za to z celého srdce děkuju. Protože jsem díky němu zase o něco omládla.
Pokud se rozhodnete dát seriálu šanci, doporučuji vydržet první díly...u mě jednoznačně zabodovala hlavně trojka....
***
A proč ta taška?
Poslední dny šiju jak zběsilá. Dnem i nocí. Moc práce a málo času.
Ono to totiž se dvěmi nachlazenými dětmi doma ani jinak nejde.
Cestovní taška do porodnice pro kamarádku.
Plus toaletka.
Hezký víkend vám všem!

7 komentářů:

  1. Jani, děkuji za info, Pohřeb jsem zkoukla a je to opravdu třešnička dnešního dne. U konkurzu jsem regulérně brečela:-))
    Hrnek s máky od Zuzky je PŘEKRÁSNÝ, miluju máky!
    Kabela je fantasticky zpracovaná, smekám, a navíc při dvou marodech...
    Hezký večer,
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, asi neumím hledat, ale ten hrnek s máky na Bruselu nemůžu najít...Poradíš, prosím?
      To je láska na první pohled...Magda

      Vymazat
    2. Aukro.... Bazary.... A doufat!

      Vymazat
  2. Jani, taška je nádherná!!! :-)
    A děkujem za tip na seriál:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, taška je nádherná - střih, barva, vše. Sama hledám tašku do porodnice na netu, ale Vaše je nej. :-) S.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste moc šikovná, taška je nádherná. A děkuji za typ na mládnutí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taška je moc krásná a moc díky za tip na seriál, IT crowd nás kdysi úplně dostalo, takže to určitě omrkneme! A Black Books vůbec neznám, takže jsou to hned dva tipy naráz. Díky!

    OdpovědětVymazat