úterý 8. března 2016

U Serváce















Osm dětí a sedm dospělých.
Víkend ve Staré Červené Vodě.
Kamarádi zde mají malý penzion s kozí farmou a my už nějakou dobu plánovali vyjet hromadně s našimi milými.
I když jsem byla díky sádře prakticky celou dobu vevnitř, tak moc jsem si to užila.
U kamen, s knížku a nejčastěji s ukulele v ruce.
Moc nic neřešit, maximálně co bude k obědu.
Děti si užily výlety a hromadné řádění venku.
Hodně hrály na kytary a klavír - až jsem z toho už byla místy dost otupělá:-)
A vlastně nakonec vůbec nevadilo, že nebyl sníh.
***
Pokud plánujete cestu do Rychlebek, penzion u Serváce jednoznačně doporučujeme.
Jen to zas s těmi rezervacemi nepřehánějte, ať na nás na léto zbyde aspoň jeden víkend.
Protože to už budu běhat a když jsem tam viděla tu přírodu a ty trasy....
***
Václav s Karin se mimo penzion věnují ještě prodeji svých dřevěných hraček - Pišlíků. Ze kterých byly děti upřímně nadšené a byla o ně lehce bitka. Teď jen přemýšlím, kterému dítěti bych nějakou z nich nadělila a k čemu....protože mimo to,že jsou to hračky i dost dobře vypadají a já třeba auto úplně vidím v obyváku na poličce...:-)))

11 komentářů:

  1. Jani, tak to, kdybych věděla, tak jste se mohli stavit, koupili jsme asi tak 15 minut chůze od Penzionu pozemek...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pišlíky známe! Tak to je pěkný propojení. Penzion vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to jako pohodový víkend, už jenom ta basa v koutě. . . . Hned jsem si vzpoměla na mojí oblínenou hospůdku v Krumlově, kam ráda jezdím. Stojí tam basa v koutě a kdo na ní umí hrát tak k dobrému moku zahraje :-D Hezký den a ať ti utíkají vlídně dny se sádrou na noze. Hlavně klid. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Vzhledem k tomu, že se náš nejmladší syn jmenuje Bonifác, tak by to bylo stylový ... :)
    Simona

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je neskutčně kouzelné místo! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí ta banda pruhovaných dětí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je úžasná náhoda! Před chvílí u nás byla manželova maminka a celou dobu nadšeně vyprávěla o výrobci dřevěných hraček (Pišlíků), s kterým se setkala někde v Praze ... pak si otevřu váš blog a zase Pišlíci. A navíc zjišťuju, kdože je to vlastně vyrábí.... Karin znám z romistiky, svět je malej :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné místo, penzion působí velice útulně. A s hračkami od Pišlíků jsem se seznámila na Facebooku, zatím máme jen figurku Pišlíka.

    OdpovědětVymazat