pondělí 25. ledna 2016

Hledat pozitiva






Dnešní radosti.
Taška ušitá o víkendu. Z nové koženky.
Ema a banán.
Nejlepší polívka na světě. Aspoň podle Kuby.
Tulipány už odešly.
A baví mě pořád.
Je potřeba hledat ty pozitiva, zvlášť když roztál sníh, děti jsou nemocné a doma není čokoláda...
A hledání pozitiv mi jde.
Však o tom je tento blog asi nejvíc:-)

18 komentářů:

  1. Ema je s těmi vlásky jak princezna ☺ a s hledáním pozitiv sem na tom stejně..

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taška je nádherná!!! Asi jsem se zamilovala!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, kabelka je krásná. Když jsem uviděla Emičku s banánem hned mi v hlavě bleskl Andy Warhol a Velvet Underground :-) Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to staré Echino, to bylo tak nádherné, škoda, že už se nevyrábí..a Emička je opravdu princezna:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, proč už nevyrábí ty starší kolekce....i když občas na některém zahraničním eshopu na nějaké staré kousky narazím. Jen to poštovné...

      Vymazat
  5. Taška nádherná! Banán parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Blog jako prostředek k hledání pozitiv, to podepíšu oběma rukama i oběma nohama :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo, tož ta je nádherná!!! Mohu se zeptat na rozměry?

    OdpovědětVymazat
  8. taška je parádní, tahle se mi opravdu mooooc líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Taška je nádherná, pěkně barevná, přesně podle mého gusta:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Emičky úsměv a banán nemá chybu...krásná pozitiva :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jaká to je polívka pls?
    Taky pozitivum...:)))))))

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny Vaše tašky jsou parádní!! Často si říkám, kde kupujete tu koženku?

    OdpovědětVymazat