středa 6. ledna 2016

Bartošovice



















Dnes hlavně obrazem.
Z povánočních dní v Bartošovicích s kamarády.
Spousta dětí, spousta křiku, ale bylo to hrozně fajn.
Společné obědy, večery u stolních her.
Výpravy do opuštěných vojenských objektů, do Neratova nebo jen tak pobíhat po kopcích.
To platilo hlavně pro mě, protože jsem si dvakrát "vyběhla", abych se naprosto zničila už po pár kilometrech.
Přiznávám, na kopce nejsem úplně stavěná. Ale za ty rozhledy to stálo.

20 komentářů:

  1. Ja behám v kopcoch a na rovine mi to tak nejde :-)Ale teraz v zime zase iný level- prispatý !Potom sa doma neviem zohriať, ale ani ma ten návrat neteší- všetko ma vždy počká autisyn, riady, rozhýbaný nábytok, ,,skrytý,, život ostatných ! A pes, ktorý pre adrelín z vychádzky, ešte asi hodinu do mňa doma doráža, miesto aby zaľahol !
    S okuliarkami, ako staršia ségra :-)
    Kostolík a jeho ,,génius loci,, roky adorujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty kopce závidím...já to nějak těžce rozdýchávám:-))

      Vymazat
  2. Orličky jsou moje láska od mládí, ale ted jsem tam delší dobu nebyla, bohužel, ale na jaře vyrazíme s vnukem na toulky po pevnostních opevněních, letos už to bude chápat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My zase toužíme se jít podívat na "Haničku", ale asi jen s Kubou a až v létě...

      Vymazat
  3. Srdcovka! Vyrážíme tam v sobotu a těším se teda hrozně moc.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsme my, běhači v nížinách, co ;-). Suprový! Těším se na jaro.

    OdpovědětVymazat
  5. V Neratovicích v kostele jsme taky byli a naprosto mě uchvátil!

    OdpovědětVymazat
  6. Les je proste nej, ze? Ja ho miluji.
    Narozdil od behu. O Vanocich jsem dala 2 km behu!!! Nic moc, ale zacala jsem stoupanim asi do 1 km dlouheho kopce a konec mazec, neslo to. Bezec do vrchu ze me rozhodne nebude. Ale neva, alespon, ze jsem vybehla. Mejte se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ty kopce.....:-) A to jsem měla pocit, že nějaký to převýšení hravě zvládám, protože jsem celé léto trénovala po lesích na chalupě. Ale vida.....jinak lesy nádherný

      Vymazat
  7. Teda ten kostelík je naprosto kouzelný a nádherný! Myslím, že jeden z nejhezčích vůbec, u nás v našem malém jsme byli také, je maličký, typicky "vesnický", ale má to své kouzlo, obzvlášt v tomto období:)
    Krásný den,
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nebyla jsem tam poprvé a už vůbec ne naposledy.

      Vymazat
  8. Neratov a okolí jsme navštívili na podzim a byla to nádhera...ty barvy, úžasný kostel, příroda! Vidím, že i v zimě a zatím bez sněhu to stojí za to.
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Ema má zajímavou bundu! Šila jste ji vy, Jani? Krásný rok 2016 všem u Grešáků, Petra Otýpková.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, bunda - výprodej v Lidlu za 350 kč:-) Kéž bych ji šila já, to bych se už určitě dávno pochlubila...

      Vymazat