úterý 28. dubna 2015

Do Vrchlabí




Tentokrát jsme spojili příjemné s užitečným.
Do Vrchlabí jsem se chystala už dlouho.
Mojí milé se narodil Miki a já jsem je oba potřebovala poobjímat.
A protože cesta vedla přes výrobce koženek, nebyla bych to já, kdybych se nezastavila.
Sama sebe jsem výběrem překvapila.
Ale jsou úžasné. A už se z nich pár věcí rýsuje, takže se těšte. Comming soon...
Nicméně zpět na západ.
S Martou jsme si předaly vánoční dárky...jo trochu opožděně, ale osobně.
A já se nadšeně chlubím.
Protože jestli něco Marta umí, tak mě zásobovat tou nelepší péčí o vlasy.
Olej od Davines už používám roky.
Miluju jak voní...
Teď jsem k tomu dostala ještě do party další kousky, tak se už nemůžu dočkat vyzkoušení.
Fotka v koupelně s tím vlastně asi nemá co dělat, ale mě dneska docela pobavila....





A ještě v rychlosti.
Miki šel z náruče do náruče...
A já jsem ho taky málem nevrátila...i když mi nablinkal do výstřihu.
Můj muž si vyzkoušel, jaké to je mít tři děti....
Z procházky...
A výzdoba kaple sv. Anny v egyptském duchu od Květy Krhánkové.
Hodně zaujala a taky iniciativa místního sdružení Zdravé Krkonoše, kteří takto dali dokupy už před desítku kapliček společně s restaurátory, kunsthistoriky a dalšími nadšenci.
Fandím!

5 komentářů:

  1. No, Jani, ale to třetí dítko by Vám slušelo! :) Super fotečky :) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani kozenky nadherne, prenadherne a to treti.. s nim by jste byli ouplne ouplni :) moc by vam casem treti miminko sluselo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že by slušelo, jen ale nějaký čas ještě nebude, pokud někdy bude:-)

      Vymazat
  3. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné barvy koženek :-), můžu se zeptat kde je nakupujete?

    OdpovědětVymazat