čtvrtek 5. února 2015

Od Štefana


Fotek od Štefana se tady na blogu objevilo už docela dost.
Ale konečně máme nějaké i doma.
Rozhoupali jsme se a poprosili ho o dva obrázky zachycující naše děti v akci.
První skončil v pokojíčku.
(Druhým se pochlubím někdy příště).
Už ani netuším, kdy byl tento konkrétní vyfocený, ale předpokládám, že při nějaké návštěvě, kdy děti společně řádily.
Hodně si spolu rozumí a to, že jsou na stejné vlně i rodiče, je o to víc fajn.
Kuba je nadšený, že má teď svého kamaráda nad postelí a my jsme hrdí, že tak talentovaný fotograf je náš kamarád.
Štefane, děkujeme!

8 komentářů:

  1. Skvělé! Moc se mi líbí tento druh dekorace v pokojíčku dětí :) Když zavzpomínám já měla plakáty koní nebo Michala Davida :-D
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jojo, dlouho jsem měla na dveřích pověšenýho Lennona....

      Vymazat
  2. Já mám dotaz z trochu jiného směru. Synovi jsem pořídila do pokojíku stejnou pohovku z Ikei. Ale máme problém, že nám stále vyjíždí ten šuplík a naopak, když ji chceme rozložit, nedaří se nám tam napasovat dvě 80 matrace, které jsme ale kupovali podle rozměrů doporučených v Ikee. (matrace jsou z Jysku). Máte podobnou zkušenost, nebo je to u vás bez problémů?
    Fotka krásná, není nad šikovné kamarády. Naštěstí také jednoho máme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, tak s vyjížděním šuplíku nebo s rozkládáním vůbec problém nemáme. A matrace máme dokonce 90ky, měli jsme je předtím doma....na stálo je na posteli jedna, lehce přečuhuje. Složitější je to malinko, když se tam mají vměstnat obě dvě vedle sebe....

      Vymazat