úterý 17. února 2015

Karamelová láska




O tuto kombinaci barev si nejčastěji píšete.
Karamel a černá s bílou.
Cik cak nejlíp.
Jenže já nerada šiju pořád dokola to samé. Takže si to spestřuji malými proměnami.
Vyprodají mi hlavní látku, vymýšlím různé prošití, jiné typy kapes dovnitř...
Ještě mě čeká jedna hodně podobná kabelka, jen se silnějším chevronem...ale co pak?
Třeba skvělá látka se vzorem pepita, kterou jsem dneska dostala....Už se těším.
***
Včera došitá taška.
A dnes jsem dostala spoustu látek od jedné bývalé švadleny.
Hlavně hromadu modrotisku.
Úplně mě svrbí ruce.
Mám takovou radost!

14 komentářů:

  1. Vůbec se nedivím, že si o ní holky píšou nejčastěji - tahle kombinace barev a vzorů je vážně šik :-) Jsem zvědavá na Tvé tvořivé řádění s modrotisky... Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já sama tuhle kombinaci teď nejčastěji nosím....

      Vymazat
  2. když ona je fakt prostě nejkrásnější! já se tu nad ní rozplývám úplně pokaždé.. a fakt jsem zvědavá, co vymyslíš s modrotiskem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc pěkná! A můžu se zeptat, odkud jsou ty karabinky, ty mě zaujaly. jsou moc pěkný, zaoblený. Krásný prosluněný den. Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karabinky kupuju většinou na fleru....nebo u http://www.veronika-design.cz/

      Vymazat
  4. Ani ja sa nečudujem , že je o ňu záujem. Dnes som ju videla v modrej kombinácii a tiež vyzerala výborne. Ja sa chystám na červenú s čiernobielym pepitom. Dcéry mi ju navrhli, tak ja idem šiť. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V modré taky nemusí být špatná....vlastně teď si vzpomínám, že jsem si podobný obrázek dokonce uložila....

      Vymazat
  5. Je krásná, tahle kombinace nikdy nezklame, to je pravda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jen si uvědomuju, že bych měla už malinko ty barvy obměnit - aby mě to nepřestalo bavit...

      Vymazat
  6. Jó, modrotisk, to bude další nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že bude....Pokud se přehoupnu přes fázi, kam já ty látky vlastně dám???

      Vymazat