pondělí 26. ledna 2015

Pověsit výš




Jedna medvědí slečna.
Už odfrčela do Brna.
***
V Praze jsem se na skok zastavila na Vinohradech v Nila.
Protože jsem nutně potřebovala nákupní koš.
Přece jen v létě do trhu.
Teď třeba na koukání.
Pověsila jsem si ho v ložnici a obdivuju.
Společně s několika právě nejnošenějšími kousky oblečení.
A taky se o něj hádám s Emou, která zjistila, kolik plyšáků tam může schovat.
Takže ho zavěsím ještě trochu výš.
Protože tento je můj.
Howgh.

12 komentářů:

  1. Jani, parádní úlovek! Radost jen koukat:).
    Mně se strašně líběj boty od Nila - hnědý Kilim. Ale ta cena :-/ ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ani mi neříkej.... Jedny jsem tam okukovala.... A pro jistotu nezkoušela, aby to polušení nebylo tak velký.....

      Vymazat
  2. My máme malý košíček. Koupila jsem si ho na rozháčkovanky. Ale neobhájila si prvenství. Kluci mi ho zabavili:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím jsem starší, tím víc košíků potřebuju. A Emička můj názor bohužel sdílí....

      Vymazat
  3. No... teď ten koš potřebuju taky... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tak Nila koše sú na 1*. Tiež sa teším na leto keď ho riadne prevetrám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen, když jsem viděla, co všechno tam mají, docela jsem zalitovala, že nemáme větší byt:-)

      Vymazat
  5. Přesně na ten si taky brousím zuby, ale zatím odolávám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je to ještě dobrý, ale v létě to bude nutný kousek!

      Vymazat
  6. Jani, medvědice přijata s velkým nadšením, a už se chystá na cestu do Albeřic :-) Ještě jednou moc díky.
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to mám radost! Tak všechno nejlepší Verunce!

      Vymazat